
TÜRK TELEKOM HALKI YANILGILI REKLAMLARIYLA KANDIRIYOR MU ?...
Reklam Özdenetim Kurulu(RÖK) na yapılan bir başvuru üzerine, Kurul 17 Mart tarihinde aldığı bir karar ile,
Türk Telekom’un “Ev Avantaj-Evden Konuşmak Bedava” TV reklamlarında
kullanılan “bedeva arama” ve alytazılarda kullanılan,
“bedava dakika” ifadelerini Özdenetim Esasları’nın “Bedava’ ve “Garanti” vb. Sözcüklerin Kullanımı” başlıklı,
7 nci maddesinin “bedava” gibi tanımlara reklamlarda yer verilebilmesi için sunulan ürün/hizmete karşılık herhangi bir bedel ödeme yükümlülüğünün olmaması gerekmektedir” hükmüne aykırı buldu.
Kurul'un 17.03.2011 tarihinde Türk Telekom’dan reklamlarda gerekli değişikliklerin yapılmasını istediği halde Türk Telekom “Ev Avantaj-Evden Konuşmak Bedava reklamlarında, kurallara aykırı olmasına ve Reklam Özdenetim Kurulu bu konuda karar almasına karşın “bedava” vurgusunu kullanmaya devam etmektedir.
Binlerce tüketicininin her gün kandırılması anlamına gelen bu reklam kampanyası ile ilgili
durumu kamuoyunun gündemine taşımak için kurumunuzu da bilgilendirmek gereği duydum.
Saygılarımla
Hasan Sıtkı Özkazanç
DUYARLI BİR TÜKETİCİ
ÖNEMLİ BİLGİ: Sizlerde, kamuoyunun duymasını ve bilgilenmesini istediğiniz, "TÜKETİCİ SORUNLARI" ve "TÜKETİCİ BİLGİLENMESİ" ne yönelik iletilerinizi lütfen, tukorder@hotmail.com adresimize iletebilirsiniz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.